Paris

Om jag skulle åka någonstans så skulle det vara paris.
Jag har alltid villjat åka till paris jag har villjat åka dit sens jag va liten och gick i dagis.
Om jag skulle åka till Paris så så skulle jag vilja gå upp på eiffel tornet först och titta på utsikten, bygnaderna och statyerna och sen göra olika saker tillexempel gå i ett museum.
Om man skulle vara höjd skräk och gå ända upp på eiffel tornet då tror så kommer jag att åka tikll jag att det skulle va svårt att gå ända upp.
Nån gång så kommer jag att åka til Paris kanske när jag blir äldre eller kanske snart man vet aldrig.
Så det är min dröm det är att resa till Paris som man kallar kärlens stad eller så kallar man den ljusets stad tror jag.
Jag försöker spara pengar till en resa som åker till Paris



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0